Leyla2405 ilk doğumum sezaryen oldu zorunlu suyum gelmişti sancım ve açıklığım yoktu o yüzden ama gayet güzel geçti memnun kaldım yani herkesin farklı oluyor ama bence önemli olan doktorun iyiyse güveniyorsan her iki doğumda kolay geçecektir önemli olan sağlıklı olan doğum şekli. Biz son ana kadar normal planladık ama olmadı akışına bırakın bebeğiniz hangi doğum şekli olacağını seçiyor kendisi zaten