bartulies tabikide bebeğim için ne saglikliysa o önemli. Daha önceki doğumların normal. Sezeryandan hep bir korkmusumdur. Toparlanma süreci emzirme bebek bakımı vs çevremdeki sezeryan doğum yapanlardan hep olumsuz seyler duydum. Birde ben çok evhamlı panik biriyim. Daha önce 2 kürtaj geçirdim onda bile anestezi doktoruna operasyonun yarisinda uyanmam dimi. İyice uyutun. Korkuyorum tam uyur muyum vs diye sürekli sorular soruyordum. Anestezi kesi dikiş ameliyat falan bunlara karşı değişik hissediyorum. Korku stres panik adı her neyse.. e ama mecbur kaldığımda tabiki de sezeryan olacağım.. bebebjn sağlığı onemli