sara29 bjkannesi olabilir yavaş yavaş azalıyor bulantılar.. göğüs hassasiyeti biraz yoğunlaşmıştı bende bir ara, şimdi yok. 15 haftalığım. 2.bebe :)
Fatma-asar bjkannesi benimde o haftalarda azaldı canım 17+2 keyfini çıkar doktorumda demiş 12. Haftadan sonra rahatlıcaksın demişti
sirius8 bjkannesi ya benim de 8 haftalık , kasık ağrıları yok oldu , ister istemez de endişe ediyorum sizin nasıldı o haftalarda
Atyonlugra sirius8 bende 7+2 deyim 2 gun once bulantim coktu simdide hic birseyim yok bende korkuyrm açıkçası normalmi acaba 😔
zfrnemos Ara ara iniş cıkıslar oluyo 1 gun sankı hamıle gıbı degılmıssın hıssı gelırken bırgun çatlıcam dıye dusunursunuz garıp yanı 14 haftalıgız hala mıde bulantısı devam edıyo ve dayanılması zor umarım rahat gecer
kubos_ bjkannesi benim 9.haftayla beraber bulantılarım kusmalarım koku hassasiyetim tüm belirtilerim bitmişti