Lyyda11 düm gece kayınpederim hakkın rahmetine kavuştu çok üzgünüm elimde değil karnım sertleştiyor karnımda batmalar var 37. Hafta da korkuyorum sancı mı acaba toplanıyor bebek
xkelebekmis Lyyda11 Doğuma çok az kaldığı için stres üzüntü yapmayın derler tabi elinizde değil bu durum Allah rahmet eylesin dikkat edin
sara29 Ağlarken karnınızı sıkıyorsanız o da geriliyor belki içerde.. ben genelde ağlarken karnımı sıkarım. Allah rahmet eylesin mekanı cennet olsun. Başınız sağ olsun. Kendinize dikkat edin.