azizeguler112 yani bunu koymak zorunda mısınız demek geldi içimden tabiki de sizin kararınız ama bilemedim benim eşimde ikinciyi erkek zannetti tutturdu babamın adı diye ismi de Mustafa ya ne var bu eski isimlerde bende hep kavga ediyordum sonra detaylı da kız olduğunu öğrendik oh çektim gerçekten hiç istemiyordum o ismi çünkü gerçi şimdide kız için tartışıyoruz annesini koymak istiyormuş bende dava açarım sana dedim 🤣 her neyse uzattım biraz ben Mustafa’nın yanına Alp koymayı düşünüyordum sizin için de fikir olsun 🫶🏻