Ygmr- Şubatta doğumum var ama sezaryen olmak zorundayım miyomumdan dolayı ama korkuyorum hem sezaryen sürecinden hemde o sezaryen sonrası kalan kilolardan göbekten .. sezaryen olup kilolarından kurtulan var mı??
nmtal Ygmr- 2021 de sezeryan doğum yaptım bende de çok korku vardı doğumun her türlüsü korkutur beni ama hiç korktuğum gbı olmadı çok güzel gectı kiloya gelınce 20kilo aldm 2sene içinde 50kıloya düştüm kilo meselesi biraz kişiden kişiye değişiyor sanki şuan yine hamileyim bu sefer 12kıloyu geçmemeniz düşünüyorum 😀
minikmucizelerim2 Ygmr- 2022de doğum yaptım doğumdan 3 gün sonra korse kullanmaya başladım neredeyse 2 ay düzenli kullandım sezeryan göbeğim de o şekilde gitti kilo vermek biraz bünyeye bağlı ben 70 kilo ile doğum yapmıştım bi kaç ayda 50 kiloya geri döndüm şuan 2. Ye hamileyim 47 ile hamile kaldım 6.aydayız 58 kiloyum inşallah geri vericem doğumdan sonra diye umuyorum 😄
asennaa 2024 martta doğum yaptım, 71le hamile kalıp 85le doğuma girmiştim, ta ki tekrar hamile kalana kadar 62-63 kg’lerde geziyordum 🤣