Zynpxx Bat 10 kasımdı 1-2kasımda yumurtladım 3kasımda çatlama oldu yani geç yumurtlamış oldum çatlamanın üzerinden 10 gün geçti test yaptım böyle olup sonradan pozitif olan var mı? Erken mi değil mi lütfen yorumlar mısınız https://hizliresim.com/i5p8ix4
Birdbox Zynpxx Zaten 12. günde oluşmaya başlıyor 14 gibi kandan teste belli olur ki onun için bile erken bence siz bir de idrar testi yapmışsınız çıkmaması çok normal
Zynpxx Gzde_defne öyle mi dersiniz. Az önce akıntıyla birlikte kahverengi leke geldi bilmiyorum🙁umarım regl olmuyorumdur
Zynpxx beautymom geç yumurtladığım için yeni adet tarihimi nasıl hesaplıyorum bilmiyorum normalde 10 kasımdı
Gzde_defne Zynpxx çatlamadan 14 gün sonra genelde adet olur 17 kasım da adet olabilirsiniz. Gelen kahve leke 2.3 gün içinde sökülmezse tekrar test yapın
Zynpxx Yani şuruya antin kuntin şey yazsam 50 kişi görür mesaj atar neden gerekli sayfanın amacı olan şeylerde kmse yazmıyor
baharcnr Zynpxx bebegım sakin ol hherseyın zamanı nıye erken yapıp sıkıntı yapıyorsun kendıne daha dolllenme bıle olusmamstır adet tarıhıni bkle yaparsın tekrar bızımle paylasırsan bn kendi adıma sevınırım bnmde adetımden bırgun gectı korkuyorum kan vermeye
beybikocum Benim de regli ağrılarım var ama artı olarak ilk defa çok fazla kasıklarım ve mide bulantım vardı reglime 4 gün var bugün sabah test yaptım negatif çıktı. Yani bilemiyorum adetim gecikirse eğer tekrardan yapmayı düşünüyorum.
Zynpxx Gzde_defne çok teşekkürler devam etmezse yerleşme kanaması gibi bir şey olabilir mi kasıklarımda değişik bir batma ağrı var adet gibi de değil
Zynpxx baharcnr yaaa😔tatlı diliniz için teşekkür ederim. Bilmiyorum bugün yapsam hafifte varsa gebelik çizgi görebileceğim söylenince yapayım dedim
Gzde_defne Zynpxx evet kırmızıya dönmezse yerleşme olabilir kahve yada pembe olur genelde.Rabbim gönlünden geceni nasip etsin
beybikocum Zynpxx umarım ikimizde iyi haberler alalım inşallah evet erken yaptım duramadım belki çıkar diye negatif çıkınca modum düştü ama regl zamanımı beklemem gerekiyormuş
baharcnr Zynpxx bak cnku tam 12-14gun snrası kendını bellı eeder ama net adet tarıhını bkle bnde bes aydır denıyorum olmuyor pcos var bnde buqn adet gunum ama cok skur daha olmadım ama ara ara adet agrısı gbı gelıp gıdıyor hayrlısı neyse o olsun ıns bıran once ıkımzde alırız haberlerımizi bacım 🌸