duyguduyguuu Haftada kan verdim hgb 12.6 çıktı ferritin 18 . Ağır alerjilerim var demir ilacı serumu vs verilemiyor. Decavit kullanabiliyorum sadece. 27. Haftamda tekrar kan verdim hgb 12.8 yükselmiş ama ferritinim aniden 9 a düşmüş. Nabız yüksekliği halsizlik var. Doktor alerjiden dolayı eğer hgb Allah korusun 8-9 a düşerse kan nakli yaparız yine alerji açısından en güveniliri o dedi. Ama hgb düşmemesine rağmen ferritin beni çok zorluyor bu tarz bi durum yaşayan var mı 28. Haftamdayım şu an. Çok sık crp yüksekliği (12-13) ve idrar yolu enfeksiyonu yaşıyorum. Acaba bu da ferritini o an etkiliyor olabilir mi
seymanurbyn duyguduyguuu bende 24 haftalığım ve Feramat kullanıyorum , malesef hap Banada etki etmemiş değerim düşük doktorum böyle olmaz hala eksiğin var diyor crp 17.4 çıktı pazartesi günü vitaminlerim bile etki etmemiş yuksrı çıkan bir değer yok hepsi aynı
supermooomy Ferritin değerim 1 ve inanın ruh hallerimi tahmin edemezsiniz aşırı bir halsizlik ama kol kalkmazcasına namazda ayakta duramıyorum alerji durumum hakkında bir bilgim yok ama bu ay taktıracağım bu değerle doğum çok zor olur dedi doktor
duyguduyguuu supermooomy kaçıncı haftadasınız inşallah alerji yapmaz korkmayın benim durumum farklı dediğim gibi
supermooomy duyguduyguuu şu an 23 olmak üzereyim doktora gittiğimde 25 falan olacağız sanırım umarım kolay olur alerjiye çok yatkın olduğu söyleniyor serum şeklinde olanların ama inşAllah her şey yolunda gider