Nur8893 Son regl tarihim 12 Ekim Beklenen regl tarihim 8 Kasımdı 10 Kasımda Beta 228 12 kasımda 660 çıktı 4+4 şuanda Bir daha kan vermelimiyim Kızlar öncesinde 1 kimyasal gebeliğim var ilk bebeğim olucak inşallah 🥲 Haftaya direk doktora mı gideyim sizce . ?
Asi_07 Nur8893 hayırlı olsun Rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah artışınız gayet güzel ilerlemiş tekrar vermenize gerek yok haftaya kadar 3 binleri bulur keseyi görebilirsiniz
sdkaaa Nur8893 sağlıkla büyüsün 🌸 değeriniz çok güzel artmış doktora gitmeden önce kaç olduğunu bilmek için bir kez daha verebilirsiniz isterseniz benim de 52 ile öğrenmiştim sonra 143 oldu 1 hafta sonra 1513 oldu 2 gün sonrasında da doktora gitmiştim son değerimi söylemiştim doktora
msskrkss Nur8893 Hayırlı olsun 🌺 Bence bir kere daha kan vermelisiniz. Çokta erken gitmeyin doktora hem göremiyorlar hemde yok şöyle olabilir yok böyle olabilir diye ihtimalleri söyleyip strese sokuyorlar 🤔
Nur8893 msskrkss Teşekkür ederim 🌸 Evet birde o kısmı var malesef stress başlı başına etkiliyor zaten🥲
sara29 Nur8893 güzel artmış, benim 3 gün gecikmeyle 700 küsür çıkmıştı, tekrar kan vermeye gerek yok demişlerdi hatta. Gözünüz aydın :)
Bebekkuzu Nur8893 benim 200 çıkmıştı bir daha vermedim 5. Haftada kese gördüm 6 da yolk sac 7 de net kalp atışı
Birdbox Nur8893 Bence 5000’i görene kadar her hafta aynı günde kan testi var ama güzel artmış görünüyor