busra5801 Kızlar oğluma isim bulamıyorum lütfen yardım isim önerilerinize açığım doğuma 2 ay kaldı hala ismi yok
penbe_karisi Mert Ali , yada yiğit Ali bu bebişim ismi çoktan kensinleşmisti yoksa bunlardan bir tane katicaktim
momdiary06 myangelson ben de Yağız Alp koymayı düşünüyorum birlikte kullanıyor mu herkes yoksa sadece yağız mı diyorlar ona göre çift isim koyucam da😌
aysegulk07 busra5801 karan kerem mert bunları da düşündük ama hem çevremizde olduğundan hem de soy isimle uyumlu olması için başka isim seçtik sizde bunlara bakabilirsiniz
rabis-0201 busra5801 oğlumun adı Tarık Emir. Mete Han , Yağız Emir, Ali Yekta düşündüğümüz isimlerdi. son zamanlarda Noyan ismi çok hoşuma gitmeye başladı :)
mom_51 Bu arada karan, deniz, Kerem ve selim hoşuma gidiyor. Eşim çocuk ismine asla karışmaz sana kalmış diyor ama kararsızım bende. Daha 15 haftada böyleyim heralde doğuma kadar 10 isim daha eklenir gibi 🤭🤭
myangelson momdiary06 ben ilk oğlumu kaybettim o yüzden hiç seslenilmedi bilmiyorum ama ikinci oğluma Görkem Ege deniyor görkem diyen de var