Yagmur_92 erken doğum riskim vardı nedeni bilinmiyordu, 32. haftaya geldiğimizde doktorum artık rahatla hamileliğin tadını çıkart doğsa 2-3 haftaya taburcu ederiz, 34. haftada doğarsa erken bile saymıyoruz artık demişti.. yani evet durumunuz riskli ama gözetim altındayken stres olmamaya çalışın, bol bol dua edin. şimdiden en kötüsünü düşünmeyin. inşaallah durabileği en uzun sürede durur ve sağlıkla gelir bebeşiniz dünyaya..