Benim akım kaybım da 23 de fark edildi. 30. Haftaya kadar gelip doğum yaptım 22 gün önce şuan kuvözde bebeğim. Benim akım kaybımın nedenine de tansiyon olabilir dediler sabah akşam ölçtüm. Ama bende tansiyon sorunu yoktu. Tansiyonum da hep iyi çıktığı için ölçmeyi bıraktım bir noktada. Doktorum çok iyiydi Adanada Mehmet Murat Işıkalan Başkent Üniversitesi hastanesinde eğer bu tarafa yakınsanız kontrole gelin bu konuda tecrübeli bir doktor. Bana kan sulandırıcı vs vermedi. Sorunumuz hem akım kaybı hem de gelişim geriliğiydi. Ama kızım sonuna kadar mücadele etti iyi olacak ona güveniyorum. Biraz bekleyeceğiz. Maalesef bu süreç çok zor ve yapacağınız tek şey beklemekten başka çareniz yok. Çok zor biliyorum ama sakin kalmalısınız. Umarım 32 34 e kadar gelir en kötü ihtimalle. Erken doğumlarda artık tıp çok ilerledi.