Hanımlar çok kötü durumdayım eşim sürekli üzerime geliyor erkek çocuk diye ilk çocuğumuz kız ikincide erkek olsun 5 çocuğumuz olcak vs vs gibi şeyler konuşuyor ben bı ara korunuyordum haplar kilo aldirinxa hormonlarim bozulunca bıraktım sonra eşim korunuyordu son bı iki ay korunuyordu asla benim düşüncemi önemsemiyor ev hanimiysan herkes işini yapacak deyip beni öyle susturuyor ben daha ilk cocugumuza yetemiyorken böyle düşünüyor oldu spiral taktirirsan seni bosarim da diyor ikinci çocuğu inanın ki istemiyorum dün üc tane erken gebelik testi denedim uçude pozitif çok karamsalliga bağladım bugün sağlık ocağına gitmeyi düşünüyorum sizce çıkar mı en son ekimin 16 sında olmuştum