Hanımlar bugün sehir hst randevum vardı normalde ama birden 182 telefon geldi doktorun ppan değişikliği yüzünden iptal ettiler sonra aynı güne tekrar randevu buldum farklı doktora 15:45 10 dk geç kaldım evim uzak iki araba değişip gitim iki tane de çocuk peşimde perişan olduk yollarda. Doktorlar hepsi çıkmış hastaneye vardığımda. 5 de tekrar birkaç doktor gelir dedi sekreter rica ederin kabul ederse fiş veririz muayne yapar dediler ama hiçbir dr kabul etmedi şimdi ise randevuya gitmediğim görüldüğü için 28 kasıma buldum 15 gün vat daha ve bu 2. Kontrolüm olacaktı 6 haftalık iken gittim en son şuan 13+5 im ve hersey yolundami diye merak ediyorum. Korkuyorum özele gitmek istiyorum 25 günü beklemeden. Çocuklar ayrı sıkıntı durmuyorlar hastanede koşturuyorlar hastanede otobüsü bir saat bekledikten sonra geliyor anca çok yoruldum ve boşa da gittim geldim….