bizzocone merhaba doğumumdan bir hafta kadar önce ishal olmuştum doğum belirtisi diye yazıyordu internette doktoruma sordum ama kesinliği yok demişti. İshal bitti ve doğum yapmıştım kesin demiyorum ama doğum belirtisi olabilir sağlıkla alın kucağınıza