Elovee amin insAllah ama çok işlevsel bişey yani sütümüzün olmamasına gerek yokki mesela ilk aylardaki süt çok fazla değerli bebek memeyi emip doyduğunda kalan sütü sağıp difrize koyabiliriz ve ek gıdaya geçtiğinde yemeklerine koyabiliriz yada belki lazım olur bebeğe biberonla veririz abimin eşi öyle yapmıştı ek gıdada vermişti bebeğine bı arada rahatsizdi hastanede yattı sütünü sağıp döküyordu tedavi oluyordu dolaptaki sutleriyle çocuğa baktık biz. Yada gerçekten sütümüz az olur o zamanda sağa sağa çoğaltabiliriz insAllah