Kızlar 37+5 haftalığım. Salı günü kontrolde doktor bebek kanala inmiş hatta rahmine dayanmış bebek her an gelebilir demişti. Az önce iç çamaşırım biraz ıslanmıştı değiştirdim şimdi yine tekrar biraz ıslanmış. Sancım yok sadece 3 gündür kasıklarım ve kalça kemiğim ağrıyor doktor kanala indiği için demişti onun dışında sancım ağrım yok. Suyum mu geliyor acaba ya da bu ıslanma normal mi