Bence devlet mi özel mi konusu tamamen doktora bağlı. Ben şehir hastanesine gitmiştim, açıkçası o doktordan hiç memnun kalmadım. Yüzüme bile bakmadı, kalp atışını dinletmedi, konuşmama bile izin vermedi. Sonra devlet hastanesinde başka bir doktora geçtim, iyi ki de geçmişim. Şu anki doktorum o kadar güler yüzlü ve ilgili ki, resmen özeldeymişim gibi hissediyorum. Her muayenede “Hoş geldin, nasılsın, bu hafta nasıl geçti, bir şikâyetin var mı?” diye soruyor. Herşeyi detaylıca anlatıyor çok memnunum. yani demem o ki doktor önemli olan devlet özel değil