Minkowski07 Kızlar 24 haftalığım ve kızıma isim bulamıyoruz hiç içime sinen bir isim yok fikir verebilirmisiniz 🌸
htc5858 Minkowski07 bende gülce ve ipek arasındayım en iyi ihtimalle ipek gülce olacak inşlh, eşim ipek istyor ben Gülce 🩷🌺
Aysunays Minkowski07 Benim ilk kızımın ismi İlay. 🌸Şimdi Duru koymayı düşünüyorum çevremdekiler çok fazla Duru var diyorlar ama diğer beğendiğim isimlerde çok var. Örneğin beren, nehir Güneş Hepsi çok konan isimler. İsim işi çok zor😞
Z3yn3 Masallah bizde 27 haftalik olduk bizde bulamadik malesef ama aklimizdan gecenler ecem alya cemre bengü.çok zormus çoook 😊