User147874 Ya evet kimi yer hiç takip etmiyormuş, ben araştırmayı seviyorum Allahtan da kedim takip ediyorum ama insan da bazen unutuyor. Aynı yerde oturduğum komşumun sağlık ocağı farklı mesela, geçen dedi beni neredeyse her hafta kilo takibi için çağırıyorlardı diye. Kimi yer de gerçekten üstüne düşüyor. Bugün arayıp bilgilendirdiler sağolsunlar, kalp atışını da dinleyeceğiz falan diye. Nasipse yarın gideceğim bakalım.🥹