Kızlar kocamla aşık olarak evlendik. Zorlu yollardan geçtik ayrı şehirlerdeydik el durumuyla onun olduğu ile geldim. Ailem uzakta, burda hiç arkadaşım yok. Hamileliğim zor geçti eşimle aramız bozuldu. Şu anda 35.haftamdayım evde sürekli yalnızım. Onun ailesinden de yemek yapan, yardıma gelen yok kendi ailem zaten uzakta doğum zamanı gelecek annem. Eşimle de aram kötü kendimi çok yalnız ve mutsuz hissediyorum. Sürekli ağlıyorum. Yemek bile yiyemiyorum 1 2 haftadır. Napabilirim bana akıl verin çok bunaldım