1 yila yakindir korunmuyoruz. Yaslarimiz 30. Esimde ileri hiz düsüklügü %10 cikti dr takviye verdi ayrica kendmz qoenzim q10 200mg aldik onu da kullaniyor. Benim hormon testim ve ultrasonum normal cikti. Haftaya 3 ay dolmus olacak tekrar test vercek yine düsük cikarsa hsg rahim filmi cektircem. Baska önerisi olan var mi