Nereden baksanız 12.haftaya kadar bir şey yiyemedim sadece peynir ekmek falan yiyordum. Şimdi 15+2yim her yemekten sonra mide bulantısı yaşıyorum. Ne tatlı tüketebiliyorum ne ekşi. Ve de hiç baş ağrısı yaşamamıştım şimdi burun kuruluğum olduğu için sinüzit ağrısı yapıyor. 13+6 iken serklaj oldum yataktan kalkamıyorum iyice kemiklerim ağrıyor bütün gün uyuyorum