Merhabalar..
Ben 12 hafta da kalp durması nedeniyle düşük yapmıştım. .
12 ekim de ilk adet olduğum gün.
Normalde 11. Kasım veya 12. kasım adet olmam gerekiyodu tekrardan ama ben olmayınca days doctorla test yaptım.
Bu teste güvenilmiyormuş sanırım..
Ama size de göstermek istedim..
Bu arada akşama doğru kasık ağrılarım da başladı… Göğüslerimde hassasiyetlik var.
Test sizce yanliş midir
