eminee1_3 Hayalalya12 20 haftalıkken falan yapiyolar ben ilk çocuğumda yaptırdım şuan 3 yaşında o aşınin 5 yıl koruma özelliği var demişlerdi bana smdi yine hamileyim yapalım dediler ben istemiyorum yeni çıktı bebeginkoruma özelliği var dediler ben yinede istemiyorum
inciefe Hayalalya12 aile hekimi hemşiresi 20 haftalık olunca gel dedi. 5 yıl koruyuculuğu var diye biliyorum. 5 yılım dolmadı max. 3 yıl bile olmamış bunu belirtmeme rağmen gel dedi
Maya07 Hayalalya12 ben bugün yaptırdım ama hemşire ikinci dozda etkili olucağını söyledi tek doz işe yaramıyormuş ya hiç vurdurma yada iki doz vurdur
Gamzeee__ eminee1_3 merhabalar iki gebeliğimde 3. Dozuda oldum 5 yıl olmadı daha tekrarlamak gerekmiyor demi
samira555 Maya07 bir ay arayla vurma zorunluluğu mu var acaba yoksa araya zaman girse yine ikinci vurulabiliyor mu bilgin var mı
Maya07 samira555 bir ay sonra ikinci doz vururuz dedi ama ben vurdurmayı düşünmüyorum araştırdım karma aşı tek dozda etkili diyor ama ben 20. Haftadayım sanırım biraz erken yaptılar
samira555 Maya07 bende birincisini vurdurdum ikinciyi vurdurmadım araya da zaman girdi 7 sinde ikinciyi vurdurmam gerekiyordu
Maya07 samira555 chatgpt de araştırdım biraz aşının ilerleyen haftalarda yapılması daha etkiliymiş. Yönlendirmiş gibi olmayayım ama bence ikinci doza gerek yok
Hayalalya12 Ben 2019 da 1. Kez olmuşum hatırlamıuorum sistemse var, o yüzden 5 yıl diyetek 1 tane daha yapsa yeter ya diye düşümdüm
eminee1_3 Gamzeee__ normalde gerek yok 5 yıl dolmadan ama smdi diretiyolar yapalım diye de ben istemiyorum bana ilk çocuğumda 1 doz vurdular bidaha da gerek olmadı bu ikinci gebeliğimde vurmak istediler istemedim ben
iremcansu35 Ben 20+5 gibi yaptırdım bir doz 20-24 haftada yapıyo dedi doktorum 1 aralık gibi yine yaptırıcam
beautymom Benim hemşirem de 20 haftalık olunca çağırıcam dedi 1 doz yeterli 5 yıl koyuyormuş zaten Eğer olaki sezaryen olursan bıöak tene değdiği için mikrop kapmanı engelliyormuş önemli sonuçta ben yaptırıcam