Selamlar. 9 haftalık hamileyim bugün kontrol için çam sakuraya gitmiştim, doktor bana ikili testlerin tarihlerini falan söyledi. Orda yaptıranlar varsa süreç nasıl ilerliyor? Önce kadın doğumdan kayıt açılması gerekmiyor mu? Perinatolojiden randevu alabilmek zor diye biliyorum ilk hamileliğimde yaptırmamıştım bu testleri sadece detaylıya girmiştim özelde.