Merhaba hanımlar, 5+4 haftalık hamileyim,bundan önce 2 kaybım 1 düşüğüm oldu, bu 4.cü gebeliğim, çok heyecanlıyım inşallah bu sefer güzel olacak herşey, kanımda pıhtılaşma varmış ve çok geç farkettik maalesef, şimdide bir perinatoloji uzmanının takibindeyim, öyle… rabbim isteyen herkese nasip eylesin inşallah 🌷🌸💕 sizde durumlar nasıl🫶🏻