Fatma-44 kızlar selam 32. haftadayım doktorum bebeğin hala başı aşağı dönmediğini söyledi bazı gebelerin erken dönüyor benimki sonradan döner mi ne yapmam gerekiyor
sakaryamm54 Fatma-44 Merak etme canım benim oğlum 36 haftada döndü 38 de normal doğum yaptım döner ilerde inşallah
Senacanblt_ Fatma-44 28. Hafta kontrolümde gittiğimde baş geliş dedi doktor demekki bebimki mi erken dönmüş bilemedim ama değişedebilir bu şekil de kalabilir ded
foodeng34 Fatma-44 27+5 te gittiğimde baş aşağı dönmüş demişti doktorum. Erken değil mi dediğimde genelde 26-36 arası değişiyor herkesin demişti. 36 ya kadar yolu var bence dönmenin