Hial75 Kızlar mide yanmam çok var 21 haftalık gebeyim günde iki defa kusuyorum hiç bişey iyi gelmiyor ne yapmam lazım lütfen bilen yazsın
melikemm2708 Hial75 canım çok geçmiş olsun. Ben kızımda da şimdiki gebeliğimde de prilam kullandım benim de çok bulantım oluyor çok iyi geliyor. Doktoruna yazdırabilirsin istersen💐
Nisanmomy Hial75 doktorum gaviscon şurup yazmıştı bana iyi geldi. Doktorunuza danışın isterseniz mutlaka bir şey önerir
ahmetin_annesiii Rennie diye bir ilaç yazmıştı doktorumuz ,çok iyi gelmişti bir doktoruna danış canım çok geçmiş olsun