YyyyYasemin Merhaba, hayırlı olsun. sağlıkla kavuşun ve büyütün inşallah 🙏🏻
Benim kızım 25+2de doğdu, 150 gün yoğun bakımda kaldı ama çok şükür sağlıkla kavuştuk🙏🏻 Şu an kronolojik 14 düzeltilmiş 10.5 aylık 🙏🏻 Rabbim tüm evlatlara içinde de benimkine hayırlı kalıcı ve tam sağlıklı uzun ömürler versin 🙏🏻❤️ Siz de sağlıkla kavuşursun inşallah 🙏🏻🙏🏻