esimaa benimde 6. Haftada 3720 idi. Şu an 9+2 oldum. İkinci kese veya kanama olanı şüphesi var. 1. Bebek kalp atışı duyuluyor. 2. Kese boş. 2 hafta daha bekleyelim dedi doktor. Ama benim 5. Haftadan beri lekelerim vardı. Öncesinde de 2 dusugum vardı. O yüzden bunda da düşük önleyici ilaç verdiler. Beta ile ben pek alakalı olduğunu düşünmüyorum açıkçası. 10 binlerde betasi olup da tek bebek olanlar da var çünkü. Herseyin hayırlısı inşallah