Meryem345 merhaba çiçek, bu şikayetten kaynaklı doktora göründüm enfeksiyon var dedi ama genel olarak enfeksiyon için koku ve kaşıntı da olması gerekir diyenler var o yüzden verdiği ilaçları kullanmadım. Benimki de aynı haftada oldu. Özellikle günlük ped vs kullanmayın derim bakteri çoğalmasına sebep oluyor. Hem içmek için toz saşe hem de 3 tane fitil verdi hala kullanmadım. Sık sık çamaşır değişimi ve bolllca su çözümü olacaktır. Ve enfeksiyona çözüm soğuk sudur yani yıkanmanızda vs soğuk su kullanmanız sizin için çok iyi olur