Regl günüm 2 gün geçince test yapmıştım baya belirgin + çıkmıştı clearblue testte.Sonra o gün kanamam oldu normal regl gibi değil az az ama 3 gün sürdü 4.gün kahverengi damla damla geldi ve bitti simdi 5.gün yani bir sey gelmedi test sipariş etmiştim sabahı beklemeden yapmak istedim bu şekilde cıktı sizce var mı yok mu hissediyorum sonra kuruntu diyorum kafayı yicem
