S-nur1 her emmede alt gaz olmuyo diyo gittiğim doktorlar, üst gazını çıkarıyorum alt gaz içinde çok zor çıkıyo gaz damlaları ve probiyotik damla kullanıyorum biraz daha rahatlatıyo bir haftadır kiraz çekirdekli kemer ve patik kullanmaya başladım faydasını gördüm onları aşırı öneririm