Benimde 33+4 uykusuz geceler me tarafa yatsam uyuyamıyorum.yarım saat uyuyorsam sanki saatlerce uyumuş gibi uyanıyorum geceleri tuvalete gitmektende sıkıldım.hamilelik başından beri bulantı kusma devam ediyor ilaç kullanıyorum halen daha.doğuncada bugünlere kolay diyeceğiz şimdi yine kendi isteğimizle yatıp kalkıyoruz bebek dogunca bebege bağlı herşey 😂