1prens1prenses Merhabalar yurtdışındayım burada ebeler elleriyle muayene ediyor bebeğin başı yukarıda dedi Türkiye’de ultrasonda bebek Doğum pozisyonundaydı ne ara bu kadar döndü ve normal Doğuma engel mi ???
Yalinn8 1prens1prenses normal doguma engel, 37 yim normali cok istiyordum, donmedigi icin zorunlu sezeryan ama daha vaktin var senin dönebilirr
1prens1prenses HilalKarahan ilk Doğumum normaldi bunu da hep öyle istedim bakalım ,ebe bebek sürekli döner dedi