eed21 be perinatoloji takipliyim. Öğretim görevlisine gidiyorum 2100 tl gibi bir fiyat ödemiştim. Gayette ilgililer. Hatta bir kullanıcı ücretli doğuma da giriyor bazı hekimler diye yazmıştı onu da araştıracağım. Hep ilgili insanlar vardı ben sevdim hastaneyi