10 gun önce pembe lekelenme oldugu icin acile gitmiştim sancı vs olmadığı icin eve gönderdiler. Nisanim gelmis diye dusundum. Bugun sabah uyandığımda tekrar pembe lekeneme oldu. Ve hala kahverengi olarak devam ediyor. Acaba bu normal midir. İki defa nisan gelir mi. Sancım falan yok ama acile gitmeli miyim. Bilenler yazarsa sevinirim.