Kızlar 1 seneyi geçti bebek düşünüyorum ama olmuyor. Progestron düşüktü. Bugün doktorum amh da düşük dedi 1.17 çıktı tahlilde. 18 Eylülde hsg yaptırdim sağ tüp açik sol tüp tıkanık, açılmamış yani. Iki aydır sol taraftan büyüyor yumurtalarım sağdakiler küçük kalıyor o yüzden çatlatma iğnesi de yapamadım. Daha önce 3 defa çatlatma iğnesi yapıldı ama olmadı. Hsg den sonra umutlanmıştım ama olmuyor. Umudumu kestim artik ben🥺🥺Tüp bebek için de özel hastaneye maddi açıdan gücümüz yok. Devlette durumlar nasıldır bilmiyorum.