Papatya05_ shydoll durumrve oğlum hep yalnızım kardeşim yok diyordu bize de nasip oldu 25+3 deyim bende kardeşi olmalı insanın ya
yenimacera durumrve işte o benim 🤣 Asla 2.istemeyen ben bebesini büyütüp 4 yaşına getirdi ve çalışmaya başlayıp yeniden geldim buraya beklemedeyim 🤷🤣
shydoll 4 sene boyunca kızım bana yetiyor Allah olmayanlara versin diyerek 2. Çocuğu asla istemediğimi söyledim 😀 sonuç 15 haftalık hamileyim 😀
dalyaluna35 Ben tek cocuk olarak büyüdüm her ne kadar yaşam kosullari zor olsa da çocuğumun kendi yasadigim tek cocuk zorluklarını yaşamaması icin 2 cocuk niyetindeyim nasip olursa tabi ki 😌