babacanbusra nub teorisine göre tabi bu haftada yanılma payı var 14 16 haftalık olduğu zaman bu pozisyonda görsem o zaman net söylerdim bende 3 ay önce doğum yaptım 2. Cocugumda kız gormuştum 10+4tü hatta ısrarla kız dedim doktor kağıda yazıp verdi 11. haftada pasta yaptırmıştik erkek çıktı şok oldum istemediğimden değil ama nuba göre kızdı çünkü apaçık belliydi sonrada 15. Haftada kız olduğunu söyledi