gamzelaa Hamileliğimin 7.haftasında muayeneye gitmiştim. Doktor, sana ilaç kullanmanı önermem dedi ki zaten daha önceki hamileliklerimde çok kullandım geçmedi geçse bike kısa süreli geçti hemen geri tekrar etti kurtulamadım. kocaman bir leğenin içine su doldur, içerisine bir çay bardağı beyaz sirke koy, o suyun içerisinde yarım saat otur bunu bir hafta yapacaksın. Bir de sabah ve akşam bir hafta boyunca kefir içeceksin dedi vw bol su. Enfeksiyon tamamen geçti. Daha hiç tekrar etmedi. Şu an 15. haftadayım. İstersen doktoruna sorarak bi dene ben o kadar rahatladım ki herkese öneriyorum onca kusma ve susuzluk yaşadım hiç tekrar etmedi