Merhaba ben hamilelik başından beri folidoce kullanıyorum şuan 11+2yim. ama 12.hafta da bırakmak gerekiyor diye yazıyor prospektüste. Doktorum 12.haftadan itibaren D vitamini verdi. Daha sonraki haftalarda demir ve magnezyum vereceğini, multivitamin olarak vermeyeceğini söyledi. Folik asitle ilgili bir şey demedi, söylemeyi unuttu diye düşünüyorum. 12de folik asidi bırakıp sonra d vitamini, demir ve magnezyumla devam eden var mı?