Mfaslan mombegum son adet tarihim normalde 9 Şubat ama geç döllenme olduğu için 20 Şubat kabul edildi.Şu an 38 haftalık hamileyim.Birkaç gün öne geçti bebek ama yakalamak zorunda değil.Doktor 20 şubatı baz alarak doğum tarihi söyledi onu bekliyoruz.Hamilelikte de herhangi bir sorun yaşamadım.Sağlıcakla kucağına alırsın inşallah
buketunlu Bir problem olmaz merak etmeyin benimde aynı şekilde adı üstünde geç döllenme yumurta ve sperm olması gereken günden daha geç döllenmiiş yumurtan geç gelişmiş yani hiçbir sıkıntı yok
myangelson melissa0615 hayır tam tersi geç döllenme erkek olur diyorlar. Hatta sağlık ocağında bu kadar çok geç döllenme olduğunu duyan yaşlı ebe baya keyifci bir erkek geliyor desene demişti oğlum oldu
annekiz6141 mombegum 28 eylül.. Benimde öyle kuzum korkma bizde 6+4 falanız ben çok erken öğrendim bıde 🙊
beautymom Benimde şuan 14 olması gerekiyor ama 12 haftalığım cnm doktor hiç dert etmedi bile ne zaman ilişki olduğunu bilemeyiz dedi son adet tarihim 3 ağustos ama doktorum 21 ağustos olarak girdi bilgisayarına olur öyle şeyler sağlıklı olsun yeter
betealt myangelson benimki de geç döllenme. Her kontrole gittiğimde öncekinden biraz daha ileri olmuş oluyor. O zaman haftasını yavaş yavaş yakalayacak değil mi? Önceki kontrolde 2 haftalık bir gecikme olduğu görülürken bugün 1 haftalık gecikme olduğu göründü
myangelson betealt evet genelde yakalıyor çok çok ileri değilse zaten öyle bir durumda doktor yeni bir tarih veriyor son adet olarak o kabuk ediliyor
msskrkss mombegum Benimde 10 Eylül son adet tarihimi 22 Eylül olarak değiştirdi. Geç döllenme sağlık ocağından falan soran olursa 22 Eylül diyeceksin dedi 🤷🏻♀️ Araştırdım da normal diyorlar kimi bebek sonradan yakalıyormuş
nazli_sn sdkaaa Benımde son adet tarıhım 8 eylüldü doktorumun yanında gittiğimde daha kesem gözükmedi geç döllenmeden dolayı dedı birdahaki hafta kalp atışını dınledık sıkıntı vs yoktu suan 8+4 üm korkmayın ıcınızı ferah tutun bir sıkıntısı vs yok
sdkaaa nazli_sn hayırlı olsun sağlıkla kucağınıza alın kaçıncı günde kalp atışını duydunuz benim şu an 6+1 tahlil sonuçları için doktora gideceğim gitmişken kalp atışını da duyar mıyım acaba