melllna 33+5 haftalık hamileydim. Her şey yolunda gidiyordu. Detaylı ultrason, Fetal dna, ultrason kontrolleri hepsi gayet güzeldi. Bebeğimin hiçbir sebep yokken kalbi durdu. Bu durumu yaşayan var mı ?
melllna yasarceyda12 maalesef hareketlerini hissetmedim. Doktora gittim. Ama aklımın ucundan bile geçmezdi…
karamel008 melllna Çok üzüldüm başınız sağ olsun kan pıhtılaşması olmuş olabilir mi acaba test yaptırdınız mı? Ben de kaybettin ama 9 haftalıktı test yaptırdık sonucunu bekliyorum sizin bebeğiniz daha büyükmüş Rabbim sabır versin
melllna karamel008 size de çok geçmiş olsun.. yaşamayan bilemez.. pıhtıdan şüpheleniyor. Test yapılacak.. kaç haftada çıkar acaba sonuçlar
yasarceyda12 melllna bu arada benimde 33de erken doğumum var bebeğim 10 gün yaşadı üzüldüm inanın şu an tekrar hamileyim ve tam olarak 33+2yim üzüldüm düşündüm korktum elbette ama olacak olan oluyor😔
endlesslove1 melllna zaten ultrasonlarda bir bulgu yoksa pıhtılaşma göz önünde bulunduruluyor ondan dolayı da çıkıyor zaten benim çevremde hiç kimsede böyle bir şey yok bende çıktı ve orta düzeyde çıktı
karamel008 melllna Kusura bakmayın geç döndüm girmiyordum kaç gündür. Özel hastanede yaptırdım ben 2 buçuk hafta sonra çıktı en geç 3 hafta demişlerdi zaten ve pıhtılaşma varmış gebe kalmadan 2 ay önce ecopirin ve folik asit kullanmalısın dedi doktorum
Aleynaa8 Başınız sağ olsun 😢haftalarımız aynıymış. Kalbimde hissettim acınızı çok üzüldüm 🙏🙏 İnsallah hiç sorun çıkmaz tekrar bu mucizeyi yaşarsınız 🌹
melllna yasarceyda12 öyle mi sizin de başınız sağ olsun.. Çok acı gerçekten.. Allah tekrar nasip etmiş ne güzel. Allahın izniyle sağlıkla alın inşallah kucağınıza. Özel olmayacaksa erken doğduğu için mi kaybettiniz bebeğinizi ? Bir de ikinci çocuğunuza ne kadar süre sonra hamile kaldınız. Böyle şeyler umut oluyor insana…
yasarceyda12 melllna erken doğdu çünkü tansiyonum ve gelişim geriliği vardı bebekte tansiyondan beslenemiyordu doğdu aşırı enfeksiyonu vardı benden kapmış 10 gün yaşadı napalım organları dayanamadı tam 6 ay sonra ha ile kaldım bu sürede kilo verdim tansiyonlarımı düzenledik şükür şu an bi sorun yok ama nasip işte belli olmaz inanın son haftalarım ama kendimi kaptırmıyorum bile nasip diyorum vefat eden oğlandı bu bebeğim kız ismi bile daha belli değil kaptırmıyorum kendimi eşya bile almadık oğlumdan herşey var napalım nasip diyoruz