Minikkkk_0 doktoruma sordum bu yüzden istemiyorum diye ilk form yapıları zamanında kimi çocukta otizim yaptığı tespit edildi iğne formu olanlar yapıyordu dedi ama düzeltiler artık içeriği dedi 4 yaşında suan otizimli olan çocuğu arkadaşın ama bilemiyorum suan ne kadar düzeltiler ,ben duyduğumu söyledim sorgulamak lazım kulakları tıkamak yerine kimi doktorda progestan vermeyin diye bas bas bağırıyor, ki sonrasında doktorunuz ne dediyse onu yapın dedim ben kendi kararımla devam etmedim, herkesin aklı fikri hür iradesi var strese girmek yerine doktorunuzla konuşabilirsiniz bunu sorgulamaktan çekinmeyin bu kadar bence