tazecikanneee 38+2den sonra döndü bizim ki karnımın altına inşikak süresi dinlettim sese cok tepki veriyor bir de günde 10 dk secde pozisyonunda durdum 37de başı aşağıda idi bi günde ters dönmüştü benimki de sezeryan olacaktım ama bunları yaptım dönmez daha dedikleri kızım döndü 🙏🏻
Nzl tazecikanneee evet bende inşikak okuyorum🕊 Rabbim ol derse olur yeterki inanarak dua edelim. İnşaallah benim kızım da döner 🤲❣
Nzl Esrabrhk Hayırlısı olsun kuzum inş. Sağlıkla gelsin önemli olan o benim için. Yinede Allah bilir işini biz duamızı edelim de gerisi Rabbimin takdiri.