Kızlar doktorum bana hergun mutlaka 6tane ceviz,6 tane fındık ve 6 tane badem yemelisin dedi ama bunalri yiyince midem agiryor ve yerken cok isteksiz yiyorum zorluyorum kendimi oyle de olunca midem bulanıyor 😪 sizde durumlar nasıl?aranizda bunları hergun yiyen var mi yemesem bebeğim sağlıklı olmaz mi ki ?😩