gebesbiranne Kızlar 19. Haftamdayım cuma günü doktora gittik plesenta rahim ağzında Bidahaki gelmende söyle bakalım dedi bu bir risk içerir mi
mavikalpvemavikalp gebesbiranne bendede aşağıdaydı o zamanlar Rahim büyüdükçe yukarı çıkıyor ağır iş yapmayın yatarken ayaklarınız yukarda olsun
Peye gebesbiranne merhaba 28+2 yim benim tam kapama ve meshaneye yapışma var. 34. Haftaya gün verdiler doğum için. Yüksek riskli bir ameliyat olacağını söylediler. Aynı zamanda rahmiminde alınacağını. 3. Gebeliğim benim