Kızlar selam ben sağlık sorunlarından dolayı sezeryan olacağım kontrole gittiğimde 37 haftalık olmuş oluyorum. İlk gebeliğim pek bir bilgim yok onun için. Bu kontrolümde bir sonraki gelişinde anesteziye gideceksin falan denildi ama anestezi doktoru onay verdikten sonra mı gün veriyolar yoksa doktor gün verip anestezi mi onay versin diyor?
Süreç nasıl işliyor ve ortalama olarak 38 haftanın sonuna mı gün verilir ?